شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام موسی صدر

حوزه/ نشست برخط گفتمان تشیع در جهان با محوریت اندیشه امام موسی صدر به همت انجمن بین المللی مطالعات ادیان سوئیس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این نشست علمی با کارشناسی دکتر شریف لک زایی دانشیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با میزبانی دکتر حسن عبدی پور معاون بین الملل موسسه البیان للتواصل و التاصیل و دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز اسلامی امام علی(ع) سوییس برگزار خواهد شد.


خاطر نشان می شود: این نشست ساعت ۲۲ به وقت تهران روز یکشنبه ۱۶ آبانماه جاری برابر با ۶ نوامبر میلادی برگزار می شود و علاقه مندان جهت حضور در این گفت و گوی علمی می توانند به آدرس Instagram.com/study_relgions_swiss در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه نمایند.


گفتنی است: انجمن بین المللی مطالعات ادیان سوئیس، انجمنی مردم نهاد(NGO) و تازه تاسیس است که در کشور سوئیس مستقر بوده و در نظر دارد با استفاده از منطق و روش علمی، تلاش خود را در راستای زمینه سازی حرکت های پرشتاب پژوهی در عرصه مطالعات و گفتگوهای ادیان مصروف دارد و حرکت در این مسیر نیازمند بهره مندی از اطلاعات، تجربیات و تحقیقات نخبگان و فرهیختگان حوزه علم، دین و فرهنگ است. 


این انجمن همچنین اهدافی مانند تلاش برای ایجاد تفاهم و درک متقابل در میان اندیشمندان ادیان و مذاهب گوناگون پیرامون اعتقادات دینی، تلاش برای ایجاد تفاهم و درک متقابل در میان اندیشمندان ادیان و مذاهب گوناگون پیرامون حل چالش های اساسی انسان معاصر، همراهی در برنامه‌ریزی‌های مشترک میان اصحاب ادیان گوناگون برای فعالیت های علمی نظری و عملی و تعمیق و توسعه مطالعات کاربردی در حوزه الهیات نوین را دنبال می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha