جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: آمریکا در عمل نشان داده است که معلم و آموزگار مستکبرین است و بارها این مهم را به جهانیان با جنایاتش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در نشست ائمه جمعه کردستان که با موضوع «شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: حل وفصل مشکلات و مسایل جهان اسلام مهمترین امور در عصر کنونی است و کسی که این دغدغه را نداشته باشد نمی توان وی را جزو جامعه مسلمین محسوب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برخی با پررنگ کردن مسائلی که به زیان جامعه اسلامی است عملا در مسیر تفرقه گام برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه موضع منفعل کشورهای اسلامی درباره اقدامات تروریستی در افغانستان ناامیدکننده است، افزود: در اقدامات تروریستی علیه نمازگزاران افغانی بسیاری به شهادت رسیدند و یا زخمی شدند با این حال کدام کشور اسلامی در این باره بیانیه ای در محکوم کردن این جنایات صادر کرد؟

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه اسلام یعنی دین علم و تقوا، اظهار داشت: کسی که به عنوان روحانی شناخته می شود نه تنها وظیفه دینی برعهده دارد بلکه باید نسبت به مسایل پیرامون خود بسیار حساس و دقیق باشد، زیرا زمانی که روحانی نسبت به جامعه بی تفاوت باشد، آن زمان دشمن می تواند هرکاری که دلش می خواهد علیه امت اسلام انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز استکبار چهره خود را در پس برخی از مسلمانان و گروه های مسلمان نما پنهان کرده است و هرآنچه که می خواهد علیه اسلام انجام می دهد ولی در این مورد شاهد سکوت مرگبار کشورهای اسلامی هستیم که این وضعیت غیرقابل تحمل است.

وی با اشاره به اینکه نباید تنها آمریکا را یگانه مستکبر دنیا دانست، اظهار داشت: آمریکا در عمل نشان داده است که معلم و آموزگار مستکبرین است و بارها این مهم را به جهانیان با جنایاتش نشان داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه دولت جدید در قبال امید، آرامش و وحدت در کشور وظیفه سنگینی برعهده دارد، افزود: تنها با عزت، اقتدار و وحدت می توان در برابر مستکبرین ایستادگی کرد با این حال برخی در جهان اسلام مستکبرین را بزرگ می شمارند که این یک ضعف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha