یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دشمنان این انقلاب همواره در شناخت واقعی ملت ایران دچار اشتباهات مکرری شده اند و این امر معلول بصیرت و بینش ملت ایران می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در نشست ائمه جمعه کردستان که با موضوع «شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره در شناخت واقعی ملت ایران دچار اشتباهات مکرری شده اند.

امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران در طول عمر انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند که هیچ گاه حاضر نیستند که کشور به دست نامحرمان بیفتد و با حفظ وحدت و برادری در بین خود راه هرگونه نفوذ و فتنه افکنی دشمنان را مسدود کرده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اکنون دشمنان با تمام قوا علیه ایران اسلامی بسیج شده اند، لذا باید مسئولان و دولتمردان با مدیریت زمان و نیز برطرف کردن مشکلات داخلی قدرت ملی را در برابر دشمنان این نظام تقویت کنند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت نامناسب معیشتی، بیکاری و... در کشور انجام کار جهادی است. مسئولان باید با ورود به میدان عمل و جهاد، آرامش را دوباره به جامعه برگردانند.

امام جمعه سنندج در ادامه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به تمام جهانیان پیام استقامت و کرامت در برابر مستکبرین را مخابره کرد و همین امر باعث شد که مستکبرین عملا به چالش کشیده شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: علما باید با درایت و علمی که دارند همواره چراغ راه نسل های جوان کشور باشند تا ان شاء الله شاهد افق های روشنی برای این ملت باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha