دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 988517
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
شوط

حوزه/توصیه ائمه جمعه به پیروی راه شهدا، تقدیم ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی از خوی در دفاع مقدس، تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم بیمه منازل روستایی و دیدار طلاب خواهر شاهین دژ با خانواده شهدا، مهم ترین اخبار فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدرضا جباری، امام جمع شهرستان شوط امروز در یادواره شهدای معلم و دانش آموز که در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت ها و حماسه سازی های دانش آموزان و معلمان در زمان جنگ، اظهار داشت: ویژگی خاص دانش آموزان شهید، جسارت، اراده آهنین و  تقوا به همراه علم آموزی و تفکر در مسایل  راهبردی روز بود و باید تلاش کنیم روحیه مقاومت، ایثار و از بصریت و آگاهی را در دانش آموزان و نسل جدید تقویت کنیم.

رضایت شهدا در گرو پیروی راه آنهاست

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، نیز در یادواره شهدای دانش آموزی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دانش آموزان در استقرار و تحکیم نظام جمهوری اسلامی نقش بی‌نظیری داشتند، گفت: یادواره های شهدا برای شنیدن پیام آنهاست و شهیدان هم به مقام عند ربهم یرزقون رسیدند و قبل از این که مهمان خدا شوند میزبان پروردگار بودند و  فضل و رحمت الهی شاملشان می‌شود و زمانی از ما راضی و خشنود خواهند بود که راهشان را ادامه دهیم و در جهت تحقق آرمانشان قدم برداریم.

تقدیم ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی از خوی در دفاع مقدس

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

 سردار محمدباقر اعلائی، فرمانده سپاه خوی امروز در جمع دانش آموزان بسیجی این شهرستان گفت: در طول دفاع مقدس ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی اهل خوی تقدیم انقلاب شده است که جا دارد یاد و نام آنها همیشه گرامی داشته شود.

مردم به بیمه کردن منازل خود اهتمام کنند

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

 حجت الاسلام والمسلمین  سید مهدی قریشی، روز چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان این که بنیاد مسکن در شرایط اقتصادی کنونی مردم بزرگ ترین امید برای نیازمندان است، اظهار داشت: فعالیت بنیاد مسکن در روستاها جلوه ویژه ای بدان ها داده است و تشویق عموم مردم برای بیمه کردن منازل می تواند در زمان وقوع حوادث، نیرو و هزینه های آن را برای مرمت و بازسازی منازل اقشار مستضعف جامعه کاهش دهد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: اگر مسئله بیمه منزل در جامعه رواج بیشتری داشته باشد در زمان حوادث دغدغه مردم نسبت به بازسازی منازل کمتر و هزینه های دولت نیز کاهش پیدا می کند.

دیدار طلاب خواهر شاهین دژ با خانواده شهدا

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان، طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ با خانواده شهید دانش آموزی، شهید اسحاق سلطانی دیدار کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha