دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
خدمت رضوی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی ویژه خادمیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین نشست هیئت اندیشه ورز و کمیته داوری جشنواره خدمت رضوی جهت هماهنگی و برنامه ریزی برای مشارکت و هر چه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره صبح امروز تشکیل شد.

فرید محبی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اشاره به برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی، اظهار داشت: این جشنواره با هدف الگوسازی از فعالیت‌های موفق کانون‌های رضوی، خادمیاران و یاروان رضوی در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: در واقع این جشنواره یکی از مهم‌ترین راهکارها برای ارتقا کیفی فعالیت‌ها و الگوسازی اقدامات در سراسر کشور به شمار می‌رود که یکی از بهترین رویکردها و راهبردها برای شناسایی فعالیت‌های شاخص است.

محبی گفت: این جشنواره همه ساله برگزار می‌شود و سومین جشنواره نیز از آغاز دهه کرامت در ۲۲ خرداد ماه لغایت پایان آذرماه در حال برگزاری است و امکان بارگذاری و ثبت آثار ادامه دارد.

وی در خصوص محورها و بخش‌های این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش کلی ایده‌های خلاق و نوآورانه و فعالیت‌های برتر و الگویی است که محور اصلی شامل ۴ بخش، تقویت شبکه‌های خادمیاری، توانمندسازی مخاطبان، جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه در بخش یاوران حقوقی و حقیقی، ایجاد حال و هوای امام رضایی است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با درخواست از مشارکت حداکثری همه خادمیاران و مسئولان کانون گفت: مخاطبان این جشنواره با مراجعه به سامانه خدمت رضوی نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند زیرا این ایده‌ها مورد استفاده سایر استان‌ها نیز قرار می‌گیرد و در کتاب خدمت رضوی هم از سوی آستان قدس به چاپ می‌رسد.

محبی خاطرنشان کرد: خادمیاران در بخش بارگزاری تصاویر به کیفیت آن دقت داشته باشند که ۸ اثر را به صورت مجزا از بین آثار یاوران رضوی، کانون‌های خدمت رضوی و محلی، خادمیاران و … مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مجموع در کل استان ۳۵ اثر جهت تقدیر و جوایز منتخب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha