چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: آمریکا خواست با دزدیدن نفت ایران، ضربه‌ دیگری به نظام اسلامی و ملت ایران وارد کند، اما بحمدالله با هوشیاری دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، کشتی محموله‌ی نفت به آبهای ایران اسلامی هدایت شد و این توطئه‌ی آمریکا با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی، امروز در مراسم۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مقابل مسجد ولی عصر(عج) ماکو برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور سه حادثه‌ مهم در تاریخ معاصر است که هر سه‌ آن در استکبار ستیزی باهم مشترک هستند.

وی اضافه کرد: استکبار ستیزی ریشه در فرهنگ اسلامی و آیات وحیانی قرآن دارد و طبق فرهنگ الهی تا زمانی که خوی استکبار و ظلم و جور و ستم و آدم کشی در سران آمریکا وجود دارد، بیزاری از این کشور در شعار و عمل برای همه مسلمانان لازم و ضروری است.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: جنایاتی که آمریکایی ها در طول عمر با برکت انقلاب، نقشه‌های مختلفی برای براندازی نظام کشیده‌اند که خوشبختانه، تمامی این فتنه‌ها با تدبیر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران، خنثی شده است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان اظهار کرد: آمریکا خواست با دزدیدن نفت ایران، ضربه‌ دیگری به نظام اسلامی و ملت ایران وارد کند، اما بحمدالله با هوشیاری دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، کشتی محموله‌ی نفت به آبهای ایران اسلامی هدایت شد و این توطئه‌ی آمریکا نیز به مانند سایر توطئه‌های استکبار جهانی با شکست مواجه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha