دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
13 آبان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ تصریح کرد: مردم ایران به آزادی اسلامی رأی داده اند، نه غربی؛ همه ما طلاب وظیفه داریم این مسائل را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، رقیه عبدلی، امروز در مراسمی که در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ به مناسبت ۱۳ آبان برگزار شد، با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان انقلاب صورت گرفت و رهبر انقلاب از آن به عنوان نماد حضور نسل جوان در میدان یاد کردند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی نماد مقاومت در عصر حاضر است و در تسخیر لانه جاسوسی جوانان پیشگام مقاومت شدند و برای کشور افتخار آفریدند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان زیادی برای دفاع از انقلاب تقدیم اسلام و خانواده های زیادی داغدار شدند و تا زمانی که شعار «مرگ بر آمریکا» زنده است، تسلط بر این ملت ممکن نیست؛ جمهوری اسلامی هیچ وقت سر سازش با آمریکا ندارد و تا زمانی که جوانان خصوصا طلاب تمدن ساز در میدان هستند،  دشمن ناکام خواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) با بیان این که لازمه تقویت بنیه های فرهنگی و مقاومت کشور علم و معنویت است، گفت: حضور طلاب جوان و بسیجی در محافل مختلف موجب پیشرفت و اعتلای فرهنگ کشور خواهد شد؛ مردم ایران خصوصا جوانان هیچ وقت دست از یاری ولایت که رکن اصلی اسلام است، برنخواهند داشت و آمریکا با اصل اسلام دشمن است و با بیداری ملت های اسلامی دشمنان روز به روز منزوی تر خواهند شد.

وی افزود: نباید به کارهای تربیتی و فرهنگی نگاه مادی داشته باشیم. همه ما وظیفه داریم برای پیشرفت کشور تلاش کنیم و منتظر دعوت نباشیم و مردم را با دستاوردهای انقلاب آگاه کنیم. مردم بدانند که این آرامش و امنیت به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است و همه ما مدیون امام و شهدا هستیم.

عبدلی ادامه داد: طلاب و روحانیون پرچمدار انقلاب اسلامی هستند و وظیفه دارند در جامعه به تبلیغ دین و تقویت انقلاب اسلامی و ارتقای فرهنگ ملی کمک کنند و برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی، خون دل های زیادی خورده شده است و مدیون امام زمان (عج) هستیم، لذا باید این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حجت بن الحسن (عج) برسانیم

وی گفت: اولین مضمون ۱۳ آبان رویارویی آمریکا با جوانان بود و آن ها نشان دادند تا پای جان از انقلاب دفاع خواهند کرد. مردم ایران به آزادی اسلامی رای داده اند، نه غربی؛ همه ما طلاب وظیفه داریم این مسائل را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha