جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با سرهنگ علی عبدالهی ، جانشین یگان ویژه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: امنیت کشور مرهون رشادت نیروهای مسلح است و مردم با دیدن نیروهای یگان ویژه احساس امنیت و آرامش می کنند و امید به جامعه باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در دیدار سرهنگ علی عبدالهی، جانشین یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: فلسفه یگان ویژه به عنوان یک یگان خدوم و انقلابی، ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است و مردم با دیدن نیروهای یگان ویژه احساس امنیت و آرامش می کنند و امید به جامعه باز می گردد .

وی با بیان این که یگان ویژه در تمام مواقعی که نیاز بوده، ایفای نقش کرده است، افزود: نیروی انتظامی استان ایلام بالاخص یگان ویژه، از نیروهای پیشگام در مسائل اجتماعی خدمت به زائران اربعین، کمک رسانی در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله است. 

مدیر حوزه علمیه ایلام ضمن اظهار کرد: یگان ویژه ناجا سال 88 و فتنه هایی که در دهه 90 به وجود آمده شهدایی را تقدیم نظام و جامعه کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد از آن جا که پرسنل ناجا در شرایط و مواقع بحرانی زیادی قرار می گیرند باید از حیث مسائل اعتقادی و مبانی دینیچ محکم و استوار باشند و در نظم دهی و کنترل اجتماعات در مراسمات مذهبی حداکثر توان خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که امنیت از با ارزش ترین نعمات الهی است اظهار کرد: با وجود این که منطقه خاورمیانه با حضور دشمنان به منطقه ای ناامن تبدیل شده است، اما بحمدالله کشور ما به واسطه ی خدمات و از خود گذشتگی نیروهای متعهد و با تقوا در تمام عرصه های هوایی، زمینی و دریایی یک کشور کاملا امن است و این نعمت و امنیت از برکت امام و شهدا و وجود مقام معظم رهبری است.

وی در پایان گفت: حوزه های علمیه در تمام زمینه هایی که لازم باشد اعم از مسائل اعتقادی و سیاسی آماده است خدمت رسانی کند و یگان ویژه هم می تواند به عنوان یک یار توانمند به حوزه علمیه نگاه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha