پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیاده نظام جریان غربگرا بدنبال توجیه دزدی دریایی آمریکا است

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با اشاره به این که پیاده نظام جریان غربگرا به دنبال توجیه دزدی دریایی آمریکا است، گفت: لشکر مجازی دشمن درصدند مردم را از ادامه راه استکبار ستیزی منحرف کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به جنایت آمریکا در دزدی نفت ایران در دریای عمان، اظهار داشت: جا داشت این شکست آمریکا را جشن گرفت، چرا که پیش از این هیچ ابرقدرتی با ناوگان آمریکایی این گونه نکرده بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه افزود: دفاع غیرتمندانه سپاه مقتدر در دفاع از حقوق و منافع ملت غیور ایران اسلامی در دریای عمان، ساز و برگ نظامیان آمریکایی را به هم ریخت. همین ناوهای جنگی آمریکا که اسکورت نفتکش بودند، در دوران دفاع مقدس هواپیمای ایرباس ما را ساقط کردند، اما امروز توان هیچ غلطی ندارند.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: دیپلماسی لبخند که بزرگترین آفت سیاست خارجی بعد از انقلاب اسلامی بود، شیطان بزرگ را بر آن داشت تا در روز روشن دست به دزدی نفت ایران بزند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با اشاره به این که پیاده نظام جریان غربگرا به دنبال توجیه دزدی دریایی آمریکا است، خاطرنشان کرد: لشکر مجازی دشمن درصدند مردم را از ادامه راه استکبار ستیزی منحرف کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha