پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ

حوزه/اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، روحانیون مستقر را برای تبلیغ اسلام ناب در حاشیه شهر، روستاهای و مناطق آسیب زا گزینش و جذب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلام پور راهیار بنیاد هدایت در استان هرمزگان، ظهر امروز در جلسه جذب و گزینش امامان محله اظهار کرد: کمیته جذب گزینش استان هرمزگان، بنیاد هدایت طبق سهمیه مشخص برای جذب امام روستا، امام مستقر، امام پایگاه اجتماعی، امام محله، امام بنیاد علوی و امام موسسه طرح ولایت در نظر گرفته است.

راهیار بنیاد هدایت در استان هرمزگان با اشاره به اعلام فراخوان جذب روحانی مستقر، روحانی پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و امامان محله در استان هرمزگان، ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، روحانیون مستقر را برای تبلیغ اسلام ناب در حاشیه شهر، روستاهای و مناطق آسیب زا گزینش و جذب می کند.

وی به شرایط ثبت نام روحانیون مستقر اشاره و اظهار کرد: معمم بودن، حداقل دارای مدرک تحصیلی سطح ۲ حوزوی، دارا بودن کارت پایان خدمت و حضور تمام وقت در محل تبلیغ از جمله شرایط شرکت در آزمون جذب روحانی مستقر است.

غلامپور ادامه داد: مهلت ثبت نام و تشکیل پرونده تا پایان وقت اداری ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بود و اعلام شد که متقاضیان به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان هرمزگان  مراجعه کنند.

راهیار بنیاد هدایت در استان هرمزگان در پایان گفت: بحث تعالی شبکه امامت که وظیفه اصلی بنیان هدایت است به کل شبکه تبلیغ تعمیم داده شده است و به زودی ارزیابی های میدانی، سطوح امامت شبکه استان را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha