یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای فرهنگی عمومی قروه

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا بوده و باید انجام شود، در غیر این صورت به عنوان تخلف اداری به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی امروز در شورای فرهنگ عمومی قروه، اظهار داشت: باید وضعیت بی خانمان ها و معتادان متجاهر ساماندهی شود و در این زمینه نیاز است کمیته امداد، نهادهای متولی و خیرین ورود کنند، چرا که در فصل سرما برای آبروی شهر و عزت مردم ادامه این وضعیت درست نیست.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: افراد معتاد به صورت رایگان در کمپ پذیرش شوند و حساسیت نسبت به این موضوع بالا باشد، لذا هرکسی که می تواند در ساخت گرمخانه کمک کند، هرچه سریع تر وارد کار شوند و این معضل را یکبار برای همیشه حل نمایند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه نبود مسئولیت اجتماعی میان مسئولان مشکلات را دو چندان می کند، گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا بوده و باید انجام شود، در غیر این صورت به عنوان تخلف اداری به حساب می آید.

در این جلسه مقرر گردید که بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی در بین خانواده های قروه ای از اولویت های این گونه نشست ها باشد.

براساس این گزارش، در پایان این نشست، «سید مجتبی حسینی» به عنوان رئیس بنیاد جمعیت و خانواده از طرف امام جمعه شهرستان قروه  معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha