یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه در فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس کار روحانیت را سازگار با فعالیت های بسیج دانست و گفت: ایمان شرط بسیجی بودن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به آیه ۳۸ توبه، اظهار کرد: ایمان شرط کار بسیجی بودن است.

وی در ادامه با تصریح اینکه نوع کار بسیج با کار روحانیت سازگار است، اضافه کرد: اینکه یک دکتر با تخصص بالا طلبه می شود، یعنی باور دارد که اولویت کاری است که باید انجام دهد، مجموعه بسیج طلاب نیز اینگونه است چنین باوری در بسیجیان طلبه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس، ویژگی بسیج را حرکت فی سبیل الله دانست و عنوان کرد: در راه خدا هیچ گونه توفعی نیست، واقعا در ایام کرونا شرمنده طلاب شدیم.

وی گفت: کسی که می خواهد کار برای خدا کند باید روحیه بسیجی داشته باشد، فکر قیامت غیر از فکر دنیایی است، انچه هدف گذاری می کنید این است باید آن حیثیتی که قرار بود دشمنان از میان بردارند احیا کنید.

امام جمعه شیراز افزود: بسیج طلاب در برخی موارد نیاز به موارد سخت افزاری نیز دارد، امیدواریم فضا برای این کار ارزشمند چشمگیر در زمینه مسائل، بسیجی، فرهنگی و تعلیم و تربیت فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیرازی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    بنام خدا، سلام، نظرم اینست که روزنامه کلید راتوقیف کنید، چون به عزیز دلم، رهبرم توهین کرد، وجسارت نمود ه است، چقدر سخیف وپست باید باشد چنین روزنامه ای که بخاطر جیفه دنیا خودش به دشمنان اسلام بفروشد، وبه رهبر همه جهان اسلام توهین کند.