جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ض

‌نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: از کودکی به ما یاد دادند که دین و قرآن را از روحانیت و حوزه های علمیه یاد بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان جواد نایینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل شامگاه امروز سه شنبه  ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار داشت: دولت سابق تمام برنامه های حوزه های اقتصادی،سیاسی و فرهنگی را به برجام گره زده بود.

‌نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ادامه داد: اگر مولفه ها و شرایطی که مقام معظم رهبری در برجام اعلام فرمودند تحقق پیدا می کرد، قطعا به نتیجه رسیده بودیم.

وی، هماهنگی و همدلی سران قوا را فرصت مناسبی برای رفع موانع تولید در کشور دانست و اظهار کرد: از زمانی که دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شروع به کار کرده هیچ اختلافی را در سران قوا مشاهده نمی کنیم.

‌نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در ادامه به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: از کودکی به ما یاد دادند که دین و قرآن را از روحانیت و حوزه های علمیه یاد بگیریم.

نایینی با بیان اینکه ایران سخت ترین ضربات نظامی را به آمریکایی ها زده است، افزود: گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر زیاده خواهان می ایستیم.

وی با بیان اینکه کاشان شرایط لازم برای استان شدن را دارد، گفت: کاشان از نظر ساختاری، تولیدی، صنعتی و جمعیتی شرایط استان شدن را دارد.  

 در پایان از خبرنگاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha