یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: علی رغم تبلیغات دشمنان علیه ایران به ویژه تلاش آنان برای جدایی اهل سنت و تشیع در استان کردستان، خوشبختانه هیچ موردی از نزاع مذهبی در این خطه دیده نمی شود که این نشأت گرفته از بصیرت مردمان این خطه دارد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که با پیروزی انقلاب اسلامی حیات مجددی یافت، مسئله فلسطین و وحدت مسلمانان بود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه، اظهار کرد: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران، امنیت مثال زدنی در کشور، استقلال سیاسی و اقتصادی و... برای دشمنان منطقه ای و جهانی ما قابل تحمل نیست، لذا آنان دست به هر توطئه ای می زنند که هم امنیت را از ما بگیرند و هم انسجام ملت را از بین ببرند.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴ دهه متوالی در مقابل دشمنان سرافرازانه ایستاده است، گفت: با وجود فشارهای بی سابقه دشمنان، همچنان ایران با اقتداری مثال زدنی ایستاده است و در کنار آن بینش سیاسی و حرکت در خط ولایت مردم باعث شده که توطئه ها بی اثر باشد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج افزود: نباید  هرگز دشمن خود را دست کم گرفت، زیرا دست به هرکاری می زند که امنیت و آرامش ما را مخدوش کند.

استاد حوزه علمیه کردستان در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم تبلیغات دشمنان علیه ایران به ویژه تلاش آنان برای جدایی اهل سنت و تشیع در استان کردستان، خوشبختانه هیچ موردی از نزاع مذهبی در این خطه دیده نمی شود که این نشأت گرفته از بصیرت مردمان این خطه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha