سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز

حوزه/ ما باید همان طوری که رهبر انقلاب فرمودند« اصالت به خانواده و مسائل خانواده دهیم و در ادامه این طرحی که مجلس تصویب کرده است، با اجرایی شدنش، به رشد جمعیت در جامعه اسلامی کمک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره طرح تأیید جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس گفت: مسئله جمعیت از مسائل بحرانی کشور ما است. بارها رهبر انقلاب در این مورد دیدگاه و نظرات شان را بیان کردند.

رئیس دانشگاه قم افزود: امید است منویات ایشان در مورد موضوع بحران جمعیت مورد توجه دلسوزان نظام و مردم قرار گیرد، باید تلاش کرد با همکاری همه جلوی این بحران به نحو مطلوبی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: الان مسئله در ابعاد خانواده، جمعیت و ازدواج در کشور بحران ایجاد کرده است و از سویی آمار طلاق هم افزایش یافته است. فرهنگ فرزند آوری تحت شعاع قرار گرفته و باید مجموعه ای باشد تا دست به دست هم بدهد تا کارها درست پیش برود.

رئیس دانشگاه قم افزود: باید دید چرا این بحث به این بحران رسیده است. از طرفی وقتی زمینه فعالیت و اشتغال خانم ها فراهم می کنیم، خود بخود بحث فرزند آوری را هم مورد تأثیر قرار می دهد.

وی بیان داشت: ما باید همان طوری که رهبر انقلاب بیان کردند،‌اصالت را به خانواده و مسائل خانواده دهیم و در ادامه این طرحی که مجلس تصویب کرده است، با اجرایی شدنش، به رشد جمعیت در جامعه اسلامی کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 1
    اخه با این همه تورم وگرونی وبیکاری بنظر شما میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      1 0
      البته اما با پیش نیازهای آن که محوریت ایمان و تقوی باشد. ایمان و تقوی به گفته کسی که راستگویی به پای او نمی رسد و وعده اش تخلف ندارد ، موجب برکات ارضی و سماوی می شود و ...
    • طلبه ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 1
      برای تو و افرادی مثل تو با این همه توکل و اراده نه هیچ وقت نمیشه!!!!!!!
  • علی محمد عالیقدر ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    1 2
    راه افزایش و جوانی جمعیت بسیار ساده است. 1 ـ جوان باید کار داشته باشد با درآمد خوب. 2ـ نگران آینده ی فرزندان خود نیز نباشد.
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      افغانستانیهای توی ایران چگونه ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بدون امتیازات تابعیتی زندگی و کار دارند ؟