دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مدارس شهر چغادک از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند گفت: لازم است آموزش پرورش و اداره نوسازی مدارس اهتمام جدی نسبت به رفع مشکلات مدارس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز در بازدید از مدرسه شهید رئیسعلی دلواری چغادک گفت: متأسفانه این مدرسه و برخی از مدارس دیگر وضعیت مطلوبی از حیث فضای آموزشی ندارند و فاقد بسیاری از امکانات می‌باشند.

امام جمعه بخش چغادک افزود: با توجه به گزارش مدیر مدرسه، برخی از مسئولین از جمله شهردار و فرمانده بسیج و جمعی از بسیجیان عزیز در روزهای گذشته برای آماده سازی فضای مدرسه مساعدت‌هایی داشته‌اند که قابل تقدیر است، ولی متأسفانه کمبودهای این مدرسه فراتر از این کمک‌ها است لذا باید مسؤلین دیگر و مردم و خیرین عزیز هم به کمک بیایند تا این فضا برای حضور دانش‌آموزان عزیز آماده شود.

وی گفت: شورای اسلامی شهر باید اهتمام جدی برای پیگیری و رفع مشکلات و کمبودهای مدارس شهر داشته باشد و پیشنهاد می‌کنم شورای شهر یکی از جلسات خود را در یکی از مدارس برگزار کند که در آن جلسه، مسئولین دیگر هم حضور داشته باشند و برای رفع مشکلات مدارس و فضای تعلیم و تربیت، چاره‌اندیشی جدی داشته باشند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مدارس شهر چغادک از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند، گفت: لازم است آموزش پرورش و اداره نوسازی مدارس اهتمام جدی نسبت به رفع مشکلات مدارس داشته باشند.

وی بیان کرد: از خیرین عزیز و  گروه‌های جهادی هم تفاضا دارم که به کمک آموزش و پرورش و مدارس بیایند و مطمئن باشند که همیاری در راستای تعلیم و تربیت و علم آموزی ارزش بسیار بالایی از حیث دینی و فرهنگی دارد و مورد تأکید آموزه‌های دینی ماست.

امام جمعه چغادک گفت: لازم می‌دانم بار دیگر قصه پر غصه بازسازی مدرسه شهدا را به مسؤلین امر یادآوری کنم که متأسفانه چندین سال از تخریب آن می‌گذرد و علی رغم فقدان مدرسه در محله مذکور، همچنان این پروژه بر زمین مانده و اقدام شایسته ای برای بازسازی صورت نگرفته است و قطعاً بازگشایی مدارس و تحصیل حضوری دانش‌آموزان، رنج‌ها و مشکلات عدیده ای برای مردم عزیز و دانش‌آموزان گرامی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha