یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مدیران باید پای درد دل جوانان بنشینند، گفت: امروز باید فارغ از مسائل سیاسی، دست در دست هم با کمک یکدیگر تلاش کنیم تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تقدیر از زحمات مصطفی آزادبخت، اظهار داشت: امیدواریم دکتر باب الحوائجی در مسئولیت جدید نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی تأکید و توجه ویژه‌ای داشته باشد و برای رفع برخی آسیب‌های موجود با برنامه‌ای مدون به سمت جلو حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در برخی مسائل و آسیب‌هایی اجتماعی دارای رتبه‌های منفی در سراسر کشور است، مطرح کرد: این جایگاه و وجود چنین مشکلاتی در شأن دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نبوده و نیست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای رفع مشکلات امروز نیازمند آمار دقیق با انجام کار تحقیقاتی حساب شده هستیم، گفت: البته در رفع مشکلات یکی از مهم‌ترین شروط، وجود همت عالی در بین مدیران است که با وجود آن می توان به نتایج مطلوب دست پیدا کرد.

وی با اشاره به تدوین سند تحول فرهنگی استان، از عدم برگزاری چند ماهه جلسات شورای فرهنگ عمومی گلایه کرد و یادآور شد: در این سند با استفاده از ظرفیت نخبگان و بزرگان استان، پنج اولویت اصلی در بین آسیب‌های اجتماعی شناسایی شده که امیدوارم در آینده با توجه بیشتر به مسائل فرهنگی شاهد رخ دادن اتفاقات موثری در عرصه رفع آسیب‌های اجتماعی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: مشکلات اقتصادی سر جای خود باید بررسی شود اما این موضوع نباید باعث غفلت از آسیب های اجتماعی شود، چرا که هر چه اقتصاد با مشکلات بیشتری مواجه شود، معضلات در بستر اجتماعی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در استان، خاطر نشان کرد: از بهترین مجموعه‌هایی که در عرصه فرهنگ می‌تواند کمک حال مدیران باشند، سازمان های مردم نهاد فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه وضعیت مدیران باید سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، گفت: اگر مدیری دارای کارآمدی و تخصص است باید شناسایی و به کار خود ادامه دهد و اگر بنا بر تغییر است، باید این مهم زودتر انجام شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به جوانان، یادآور شد: در مدیریت‌های میانی باید از ظرفیت جوانان انقلابی و کارآمد استفاده شود و با میدان دادن به جوانان بستر کادر سازی و بروز استعداد ها فراهم شود.

امام جمعه همدان با اعلام تدوین سند قرآنی در استان، اظهار داشت: سند قرآنی استان تدوین شده و نیازمند همراهی مدیران برای اجرا هستیم و سندی که امیدواریم سرنوشت آن به سند قرآنی قبلی مبتلا نشود

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پای درد دل جوانان بنشینند، گفت: امروز باید فارغ از مسائل سیاسی، دست در دست هم با کمک یکدیگر تلاش کنیم تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha