دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 990150
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
وزیر کشور

حوزه / احمد وحیدی، وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار احمد وحیدی، وزیر کشور، میلاد امام حسن عسکری(ع) را تبریک گفت و اظهار کرد: اینکه این محفل و مراسم تکریم و معارفه در شب میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار شده است، بسیار ارزشمند و بابرکت است.

وی با تقدیر از آقای جمالی پور استاندار سابق قزوین، تصریح کرد: آقای جمالی پور در ایام سخت کرونایی و مشکلاتی که کشور و استان با آن مواجه بود، زحمات زیادی کشیدند و از ایشان قدردانی می کنیم و خدا قوت می گوییم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک به آقای اعلایی، استاندار جدید قزوین خاطرنشان کرد: آن چیزی که در وصف آقای اعلایی شنیده ایم، امیدوار کننده است و ان‌شاءالله شاهد تحولات خوبی در عرصه های اقتصاد، معیشت، امنیت و سیاست در استان قزوین باشیم.

امام جمعه قزوین به ظرفیت های بالای استان قزوین برای رشد و توسعه هر چه بیشتر اشاره کرد و گفت: استان قزوین در عرصه اقتصادی و فرهنگی بسیار شاخص است و افراد برجسته ای داشته و دارد که می توانند پشتوانه بسیار محکمی برای مسئولان استان، به ویژه استاندار باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، قزوین را به عنوان دیار کهن توصیف کردند، افزود: مسجد جامع قزوین پیش از اسلام نیز معبد بوده است و این مهم نشان می دهد که استان قدمتی دیرینه دارد.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز با ابراز خرسندی از سفر به استان قزوین اظهار کرد: میلاد امام حسن عسکری(ع) را تبریک عرض می کنم و از شما قدردانی می کنم و امیدوارم استاندار جدید ذیل حمایت ها و پوشش های جنابعالی تحول آفرین باشد و از آقای جمالی پور استاندار سابق نیز بخاطر خدماتی که داشته اند قدردانی می کنم.

گفتنی است، وزیر کشور به منظور حضور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین، به استان سفر کرده است.

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین + عکس

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha