شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: زندگی ائمه اطهار علیهم السلام حول محور وحدت و انسجام می چرخد، لذا ما باید محبت این بزرگان را همواره در دل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم اختتامیه جشنواره شعر «رحمة للعالمین» امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور روحانیون و مدیران و مسئولان برگزار شد.

ماموستا فایق رستمی در این مراسم اظهار داشت: قرآن از سوی خداوند متعال برای انسان ها نازل شده است که هدایت و وحدت را به ما بیاموزد و امروز باید براساس دستورات این کتاب آسمانی حرکت کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاریخ اسلام به عینه نشان داده است که عشق و محبت به رسول خدا و نیز تاسی به سیره این نبی مکرم اسلام باعث هدایت و سعادتمندی در این دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه سنندج ادامه داد: زندگی ائمه اطهار علیهم السلام حول محور وحدت و انسجام می چرخد لذا ما باید محبت این بزرگان را همواره در دل داشته باشیم.

ماموستا رستمی اظهار کرد: اگر می خواهیم که سرنوشت جامعه ما به مانند جوامع غربی به سمت فروپاشی نرود باید وحدت را جاری کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انس با قرآن کریم زمینه ساز پرورش اخلاقیات در جامعه می گردد و بسیاری از ناهنجاری ها از بین برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha