جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مسئولان و خانواده ها وظیفه فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شب گذشته در رزمایش اهدای جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) که در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: خداوند در سوره حج می‌فرماید: بندگان شایسته کسانی هستند که همین که موقعیتی پیدا می‌کنند، دغدغه‌هایشان اجرای دستوراتی است که جامعه رنگ عدالت، محبت و همبستگی بگیرد و این همان اقامه نماز است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در سوره نور در خصوص ازدواج به مسئولان، پدران و مادران، فرموده تدارک و زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کنید و این همان کاری است که شما در این کار خداپسندانه انجام داده‌اید.

امام جمعه قزوین با تقدیر از مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: از شما تشکر می‌کنم که همت کردید و زحمت کشیدید و ۵۰ جهیزیه فراهم کردید که زمینه ازدواج ۱۰۰ جوان فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که ۵۰ نوعروس ضروریات زندگی خود را برای ازدواج تهیه شده می بینند و اینها باعث آرامش مردم و جامعه می‌شود و از خیران هم که همت می‌کنند و شما مسئولان ستاد اجرایی که مدیریت می‌کنید، قدردانی می‌کنم.

مسئولان و خانواده ها وظیفه  دارند زمینه ازدواج جوانان را  فراهم کنند

انتهای پیام /

مسئولان و خانواده ها وظیفه  دارند زمینه ازدواج جوانان را  فراهم کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha