سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علینفی

حوزه/ مدیر موسسه کلامی احیاء همدان، با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با موضوع نحوه راه اندازی شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی در همدان، گفت: طلاب دارای مدرک سطح ۳ و ۴ و یا ارشد و دکتری رشته کلام، فلسفه و رشته‌های مرتبط برای عضویت در این مجمع می‌توانند رزومه علمی خود را در قالب یک فایل ورد به همراه نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره‌ همراه به آیدی @sadid۲۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با موضوع نحوه راه اندازی شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی در همدان، اظهار داشت: مؤسسه کلامی احیاء و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا به عنوان متولیان این طرح، در نشستی ابعاد و شرایط مختلف راه اندازی مجمع عالی حکمت اسلامی در همدان را مورد بررسی قرار دادند.

وی به تشریح پیشینه راه اندازی مجمع پرداخت و گفت: خاستگاه تشکیل مجمع عالی حکمت اسلامی، دیدار اساتید علوم عقلی حوزه علمیه قم با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۲ است، که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب وجود مجمعی برای مرکزیت علوم عقلی بود و با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد، مجمع عالی حکمت اسلامی تحت اشراف آیات عظام جوادی آملی، مصباح یزدی و جعفر سبحانی تاسیس و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

فراخوان عضویت در شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی در همدان

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان با دعوت از طلاب و اساتید حوزه علاقمند برای ورود در این عرصه، مطرح کرد: طلاب دارای مدرک سطح ۳ و ۴ و یا ارشد و دکتری رشته کلام، فلسفه و رشته‌های مرتبط برای عضویت در این مجمع می‌توانند رزومه علمی خود را در قالب یک فایل ورد به همراه نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره‌ همراه به آیدی @sadid۲۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.

وی افزود: پس از تجمیع، مدارک ارسالی توسط شورای علمی مرکزی در قم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از تایید، جهت انتخاب هیئت مدیره در جلسه مجمع عمومی فراخوان داده خواهد شد.

حجت الاسلام علینقی با اشاره به جایگاه علمی این مجمع، خاطر نشان کرد: عضویت در این مجمع همچون انجمن های علمی به عنوان سوابق پژوهشی مورد حساب قرار خواهد گرفت و در فرآیند گزینش و استخدام در نهادهای علمی نیز امتیاز محسوب می‌گردد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha