دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 991708
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
ی

حوزه / به مناسبت هفته بسیج، حرم امامزادگان آقاعلی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) بادرود با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، غباروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت هفته بسیج، امروز یک شنبه ۳۰ آذر۱۴۰۰ امامزادگان آقاعلی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) بادرود با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان، روحانیون، مسئولان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و مردم غباروبی و عطرافشانی شد.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود، در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری امامزادگان مهمترین قطب فرهنگی در جامعه هستند.

وی، با بیان اینکه امامزادگان همانند ستارگان درخشان در سراسر جامعه و کشور می‌درخشند، افزود: همانطوری که امامزادگان در زمان حیاتشان منشا هدایت و بیدارگری بودند، بعد از شهادتشان نیز همان نقش را ایفا می‌کنند.

امام جمعه بادرود در پایان با بیان اینکه مراسم مذهبی و معنوی و متنوع فرهنگی به برکت وجود امامزادگان برگزار می شو، یادآور شد: این گونه برنامه های فرهنگی نقش هدایتگری ، بیداری و بیمه شدن خانواده ها از نظر تدین تعهد، ولایتمداری ، عبودیت و بندگی را دربر دارد.

انتهای پیام

حرم امامزاده آقاعلی عباس بادرود غباروبی شد

حرم امامزاده آقاعلی عباس بادرود غباروبی شد

حرم امامزاده آقاعلی عباس بادرود غباروبی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha