دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین معارفه شد

حوزه/ در مراسمی با تقدیر از زحمات مریم جباری معز مدیر سابق مدرسه، آرزو حسن زاده به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین با حضور ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، آیت الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام ربیعی، امام جمعه درگزین و مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات مریم جباری معز مدیر سابق مدرسه، آرزو حسن زاده به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین معرفی شد.

حجت الاسلام ربیعی، امام جمعه درگزین، با قدردانی از مدیر سابق، خانم مریم جباری معز، حمایت خود و هیئت امنا را از مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین اعلام کرد.

خانم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران همدان هم ضمن قدردانی از تلاش های خانم جباری معز، برای خانم آرزو حسن زاده آرزوی موفقیت کرد و خطاب به طلاب مدرسه گفت: صرف علاقه و استعداد برای موفقیت در مسیر طلبگی کافی نیست و علاوه بر این، برنامه ریزی دقیق همراه با پشتکار و تلاش فراوان لازم است.

آیت الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان هم در سخنانی گفت: الحمدلله در این سال ها مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین پیشرفت داشته است و توانسته کارهای موثر و با ارزشی در جهت ترویج و نشر معارف ناب اسلامی انجام دهد.

وی با تاکید بر این موضوع که خدمتگزاری در حوزه های علمیه توفیق ویژه است که شامل هر کسی نمی شود، بیان کرد: دشمن با استفاده از تمام قوا از جمله رسانه ها وارد میدان شده است، بنابراین لازم است ما نیز با جدیت و مجاهدات های شبانه روزی همچون علما گذشته به دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha