دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسبت هفته بسیج با خانواده تنها با خانواده تنها شهید روحانی جهادگر فرمانده گردان کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی شب گذشته یک شنبه ۳۱ آبان ۱۴۰۰ به مناسبت هفته بسیج به اتفاق رئیس جهادکشاورزی شهرستان کاشان و جمعی از مسئولان با خانواده تنها شهید روحانی جهاد گر کشور شهید حجت الاسلام محمد رضازاده لواف دیدار و گفت‌وگو کرد .

امام جمعه کاشان همچنین در ادامه با خانواده دو شهید جهادگر احمد و محمود گلی و داماد خانواده شهید عباسیان دیدار کرد.

حجت الاسلام شهید محمد رضا رضازاده لواف سال ۱۳۴۱ در کاشان دیده به جهان گشود پس از گذراندن دوره های ابتدائی و متوسطه وارد حوزه علمیه شد و با شروع جنگ تحمیلی از طریق بسیج عازم جبهه های نبرد شد و به جمع جهادگران پیوست و تا زمان شهادت در کسوت جهادگری مسئولیت های مختلفی را به عهده داشت و تا زمان شهادت هیچ یک از همسنگران او نمی دانستند که روحانی است

سرانجام روحانی و جهادگر شهید محمدرضا رضازاده لواف ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ – بر اثر ترکش خمپاره- به ملکوت اعلی پیوست.

جهادگر شهید احمد گلی سال ۱۳۴۰ در نوش آباد به دنیا آمد و در نوجوانی حضور فعالی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت. نوشتن شعار بر دیوارهای شهر علیه رژیم شاه و حضور فعال در راهپیمائی ها از خصوصیات این دوره زندگی اوست.

در تابستان سال ۱۳۵۹ به سیستان و بلوچستان هجرت کرد و به عضویت سپاه درآمد. در سال ۱۳۶۰ به عضویت جهاد کاشان درآمد و به عنوان نیروی تبلیغات عازم جبهه آبادان شد و او نهم آذر ۱۳۶۰ در عملیات بستان (طریق المقدس) در حالی که هم مشغول رزم و هم عکاسی بود ، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

از او عکس های حماسی و تاریخی فراوانی از رشادتهای رزمندگان اسلام بر جای مانده است.

انتهای پیام

دیدار امام جمعه کاشان با خانواده تنها شهید روحانی جهادگر دفاع مقدس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Z.rezazadeh.lavvaf IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید نام شهید رضازاده لواف محمد است نه محمد رضا