شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان گفت: کتاب به عنوان ابزاری متعالی در به کمال رساندن انسان، نقش بسزا و بی بدلیلی را ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، عفت رمضانیان مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان، در مراسم تقدیر از کتابدار این موسسه، کتاب را تحفه ای معرفی کرد که معرفت را برای بشر به ارمغان می آورد و اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی از مسائل مهم فرهنگی است که ترویج آن در جامعه، بسیار ضروری به نظر می رسد.

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان ادامه داد: کتاب به عنوان ابزاری متعالی در به کمال رساندن انسان، نقش بسزا و بی بدلیلی را ایفا می کند، همچنان که جوامع برای پیشرفت و بالندگی در عرصه های مختلف نیازمند مطالعه کتب مفید هستند، از این رو کتاب و کتابخوانی نه تنها از اهمیتش کاسته نشده، بلکه روز به روز بر اهمیت آن افزوده تر شده است.

وی در ادامه به نقش کتابدار در ترویج کتابخوانی اشاره و اظهار کرد: کتابدار با بکارگیری هنر، مهارت و دانش خود می تواند با فضاسازی محیط مدرسه طلاب را به کتابخوانی تشویق نماید ضمن اینکه کتابداران مدارس می توانند با ایجاد فضای سالم و جذاب همچنین برقراری ارتباط صمیمانه و دوستانه با طلاب آنها را بیش از پیش به حضور در کتابخانه و مطالعه کتب تشویق و ترغیب نمایند.

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان در پایان با اهدای هدیه ای از خانم مریم ربانی، کتابدار موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha