شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: عامل اصلی از بین رفتن بنیان خانواده ها و افزایش طلاق در جامعه با کم رنگ شدن اخلاقیات ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست هم اندیشی بسیج جامعه زنان استان کردستان اظهار داشت: باید اینگونه نشست هایی کاربردی و سازنده به صورت منظم و ماهانه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بانوان بخش عظیمی از جمعیت جامعه ما را تشکیل می دهند، لذا توجه به مطالبات این قشر از جامعه باید یکی از اولویت های ما باشد.

استاد حوزه تاکید کرد: طبق آمارهای رسمی میزان طلاق در کشور رشد غیرقابل قبولی داشته است و این امر می تواند زمینه بسیاری از ناهنجاری ها شود بنابراین باید با ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی اجازه ندهیم که آمار ازدواج در جامعه اسلامی به این حد برسد زیرا امر وضعیت زیبنده نظام اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به ضرورت آشنایی هرچه بیشتر بانوان با مسایل دینی و مذهبی، گفت: عامل اصلی از بین رفتن بنیان خانواده ها و افزایش طلاق در جامعه با کم رنگ شدن اخلاقیات ارتباط مستقیم دارد لذا بسیج جامعه زنان در کشور به ویژه در استان کردستان می تواند در این امر بسیار راهگشا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha