چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست

حوزه/ با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاستهای ایستا و تحولات روزآمد» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکترخدیجه برزگر معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده با اعلام خبر برگزاری نشست علمی«خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاستهای ایستا و تحولات روزآمد»، گفت: پیرو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در موضوع جمعیت، همچنین اهمیت و جایگاه خانواده در انتظام اجتماعی، مسأله فرزندآوری به عنوان محور مشترک در موضوع خانواده و جمعیت اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

دکتر برزگر همچنین افزود؛ بر همین اساس، پژوهشکده مطالعات زن و خانواده مجموعه نشست‌هایی را در دستور کار پژوهشی خود قرار داده است و با بررسی و تصویب موضوعات پیشنهادی نشست‌ها و اساتید ارائه‌دهنده در شورای پژوهشی، اولین نشست علمی با عنوان «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاستهای ایستا و تحولات روزآمد» روز شنبه مورخ ۶ آذر ۱۴۰۰ با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده اضافه کرد؛ در این نشست علمی،‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد رئیس پژوهشکده زن و خانواده، دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دکتر رسول صادقی دانشیار گروه جمعیت شناسی دانشگاه تهران و رئیس موسسه مطالعات جمعیتی کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

دکتر خدیجه برزگر در پایان تصریح کرد : این نشست، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضور و مجازی در تالار امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

گفتنی است: دبیری علمی این نشست را دکتر خدیجه برزگر عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب عهده‌دار خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha