شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بصیرت و بینش فردی و اجتماعی در حوزه دین و سیاست دیگر  ویژگی یک بسیجی است. یک بسیجی باید بتواند که مسایل پیرامون خود را به خوبی بشناسد و تحلیلی درستی از آنها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج اظهار داشت: بسیجی دارای ویژگی های خاصی است که بیان همه آنها هرگز در این مراسم نمی گنجد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به برخی از ویژگی های بارز بسیجیان اشاره کرد و گفت: یکی از بارزترین ویژگی بسیجی به یاد خدا بودن در هر زمان و مکان است؛ بسیجی اهل نماز اول وقت است و همیشه با قرآن و مناجات انس دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: یکی دیگر از صفات هر بسیجی، خلوص نیت و اخلاص وی در جامعه می باشد و هر کاری که انجام می دهد در راستای رضایت خداوند متعال صورت می گیرد و بسیجی هرگز کاری را برای تشویق شدن و مورد توجه قرار گرفتن انجام نمی دهد.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: بصیرت و بینش فردی و اجتماعی در حوزه دین و سیاست دیگر ویژگی یک بسیجی است. بسیجی باید بتواند که مسائل پیرامون خود را به خوبی بشناسد و تحلیلی درستی از آنها داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امیدآفرینی و ایجاد شادابی در جامعه اسلامی از دیگر صفات بارز بسیجی است؛ کسی که خود را بسیجی می داند باید همواره در ایجاد فضای نشاط و مثبت کوشا باشد و با این کار امید را به جامعه تزریق نماید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: انضباط، اخلاق مداری و نظم از دیگر ویژگی های یک فرد بسیجی است، زیرا بی نظمی در امور باعث می شود که هیچ کاری به خوبی انجام نگیرد، بنابراین فرد بسیجی هرگز نباید این چنین صفات بارزی را از خود دور کند.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه بسیجی در انجام وظیفه خود بسیار مسئولیت پذیر است، گفت: بسیجی در انجام امور محوله بسیار دقیق، وقت شناس و عملگراست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha