پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 992316
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
ب

حوزه / فرماندار ویژه کاشان گفت: یکی از افتخارات کاشان وجود ۱۲۵ هزار نیروی بسیجی در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و روز بسیج مستضعفان، گفت: کاشان در کنار تمدن ۷ هزار ساله و همچنین تقدیم بیش از ۱۸۵۰ شهید گلگون کفن، دارای ۱۲۵ هزار نیروی بسیجی است که این خود افتخاری دیگر برای شهرستان کاشان است.

فرماندار ویژه کاشان ادامه داد: لازمه تحقق شرایط اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور توجه به ایجاد و حفظ روحیه بسیجی و جهادی در حوزه های مختلف مدیریتی و اجرایی است، چرا که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و لازم است مدیران با عزم جدی تری در عرصه های خدمت رسانی حضور داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج مردمی در تمامی عرصه ها پیشگام بوده از هشت سال دفاع مقدس تا در شرایط بحرانی و بلایای طبیعی و مبارزه با کرونا که با حضور جهادی و انقلابی به کمک مردم آمده و باری از دوش دولت ها برداشته اند.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان دارای ۱۴۶ پایگاه بسیج محلات و ۴۰ پایگاه بسیج ادارات و اصناف است که ۵ هزار کارمند در ادارات بسیجی هستند.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان اضافه کرد: کاشان بیش از ۱۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده که از این تعداد ۸۷۰ نفر از شهیدان والامقام بسیجی بوده اند که نشان از عزم راسخ و پایبندی و تعهد این عزیزان در دفاع از ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی کشور است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha