جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 992516
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
ف

به مناسبت هفته بسیج، از تندیس سردار شهید منصور نعمتی، در قمصر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به مناسبت هفته بسیج، امروز پنجشنبه چهارم آذر۱۴۰۰ با حضور فرماندار کاشان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و امام جمعه قمصر از تندیس سردار شهید منصور نعمتی، در قمصر رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر،در این مراسم با گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: برگزاری یادواره ها، کنگره ها و رونمایی از تندیس شهدا، یاد آوری دلاورمردی، ایثار و فداکاری آنها است.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا نباید به فراموشی سپرده شود، ادامه داد: افسوس که گاهی یاد این عزیزان را فراموش می کنیم و فقط در رونمایی، پرده برداری و کارهای ارزشمندی که انجام می شود خدا ما را به یاد شهدا می اندازد.

در ادامه خواهر سردار شهید منصور نعمتی، با بیان اینکه به برکت شهدا زندگی ما برکت بر داشته است، گفت: امیدوارم با پاسداری از خون شهدا در دفاع و حمایت ارزشهای انقلاب و رهبری بیش ازپیش موفق باشیم.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان نیز با گرامی داشت هفته بسیج و ارائه گزارشی از فعالیت ها، اظهار داشت: در هر روستای کاشان اگر بتوانیم یک مشکل را برطرف کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰بیش از ۴۸ مشکل را حل کرده ایم.

گفتنی است، سردار پاسدار شهید منصور نعمتی قمصری، بیستم فروردین ۱۳۳۷ در شهر قمصر از توابع شهرستان کاشان چشم به جهان گشود و تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت.
وی۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان با سمت فرمانده گردان پیاده در کوشک به شهادت رسید و در گلزار شهدای محله ده (قمصر) زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

تندیس سردار شهید منصور نعمتی رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha