جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: تا زمانی که ملت متحد باشند و از ولایت فقیه اطاعت کنند و بصیرت، آگاهی و تقوا را پیشه کنند، دشمن کاری را از پیش نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، با حضور در برنامه «چهلستون» سیمای مرکز قزوین گفت: با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ایران در مقابل تمامی توطئه های دشمنان مصون نگه داشته شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم همیشه در صحنه و تبعیت آنان از امام جامعه اسلامی، فتنه ها را خنثی و استکبار جهانی را مایوس و ناامید خواهد کرد.

وی ادامه داد: از اتحاد صهیونیست و استکبار نمی هراسیم و بر این باوریم که در نهایت ما به عنوان جبهه حق در مقابل جبهه کفر و باطل پیروز خواهیم بود.

مصطفایی اظهار کرد: تا زمانی که ملت متحد باشند و از ولایت فقیه اطاعت کنند و بصیرت، آگاهی و تقوا را پیشه کنند، دشمن کاری را از پیش نخواهد برد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند تا به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند، اما هیچ گاه موفق نشدند. اینها به برکت خون شهدا و پشتیبانی مردم است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که نقش آفرینی جوانان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ستودنی است و پیشرفت و آبادانی کشور نیز در گرو حضور جوانان انقلابی و مومن در همه صحنه های نظام اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد وهمه همه این فتنه ها فقط با بصیرت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha