سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

حوزه / خادمیاران رضوی کانون محله‌ای امیر المومنین (ع) در کاشان از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴۰ بیمار صعب‌العلاج این شهرستان عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول کانون محله‌ای امیر المومنین (ع) امروز در جمع خبرنگاران گفت: شماری از خادمیاران این کانون با حضور در منزل بیماری که سالها خانه نشین شده است ضمن اهدای تبرکات رضوی، پرداخت کمک هزینه ۹ میلیون ریالی درمانی و اعطای مواد پروتئینی از این بیمار عیادت و دلجویی کردند.

مسعود دعاخوان با اشاره به عیادت مستمر و ماهانه خادمیاران رضوی کانون امیر المومنین(ع) از بیماران صعب‌العلاج در بیمارستان و خانه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون خادمیاران این کانون از حدود ۴۰ بیمار عیادت و به خانواده هر بیمار علاوه بر اهدای تبرکات رضوی مبلغ ۲ تا پنج میلیون ریال کمک هزینه دارو و درمان و مواد غذایی اعطا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: خادمیاران رضوی این کانون با ذکر توسل به ائمه معصومین (ع) و مرثیه خوانی خادمیار مداح کانون امیر المومنین (ع)در قالب پویش روضه رضا نیز روحیه امید و شادابی را به این بیماران صعب‌العلاج هدیه می‌کنند.

به گفته وی خادمیاران رضوی هر هفته با تکیه بر روحیه علوی و کرامت و رأفت رضوی از بیماران عیادت می‌کنند و عامل افزایش روحیه صبر و مقاومت در آنها بر درد و بیماری و مراحل درمان می‌شوند.

کانون امیرالمومنین(ع) دارای ۳۰ خادمیار رضوی است که پنج نفر آن از خواهران خادمیار هستند.

انتهای پیام ./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha