جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اخلاق

حوزه/ آیت الله طه محمدی در جمع طلاب خرم آباد گفت: طلاب از همان بدو ورود به حوزه، برنامه مدوّن و مشخصی برای کسب معارف دینی و تبلیغی ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، با اشاره به اینکه حوزه علمیه مرکز افکار نو و تازه است، گفت: طلاب با مطالعه و پژوهش در راستای شکوفایی تهذیبی و علمی همت خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه طلاب باید با اخلاص و تذیب نفس در امر خودسازی معنوی تلاش کنند، افزود: طلاب از همان بدو ورود به حوزه برنامه مدون و مشخصی برای کسب معارف دینی و تبلیغی ترسیم کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب باید برای تبلیغ اثرگذار در جامعه تدبر و تفسیر در آیات قرآنی را ملاک قرار دهند، خاطر نشان کرد: قرآن کریم کتابی مقدس و همه جانبه برای تبلیغ در جوامع مختلف است که هم جنبه های معنوی و هم جنبه های مادی را مد نظر قرار می دهد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به بحث تحجر، خاطر نشان کرد: تحجر به این معنا است که کسی احکام مترقی اسلام را درک نمی کند و در این مورد در جا زده و فکر او منجمد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طلاب باید احکام مترقی اسلام را در جامعه تبلیغ، تبیین و تشریح کنند، گفت: حوزه های علمیه از نظر تبلیغ دینی و اهداف انقلابی هدفمند و پویا باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اهمیت کار و تلاش اقتصادی از منظر دین مبین اسلام، خاطر نشان کرد: اسلام در این خصوص مومنین را به کار و تلاش برای کسب روزی حلال دعوت کرده است.

کلاس اخلاق برای طلاب مدارس علمیه کمالیه و رضویه نیز با حضور آیت الله طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha