جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی به قلعه رئیسی

حوزه/نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در سفر به بخش محروم چاروسا و شهر قلعه رئیسی پیگیر مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از چاروسا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد، در سفر به قلعه رئیسی با حضور در دفتر امام جمعه این شهر پیگیر مشکلات این بخش شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام اسمائیل صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی به بیان مشکلات بخش چاروسا پرداخت و نبود بنیاد علوی را یکی مشکلات اساسی این بخش دانست و عنوان کرد: بنیاد علوی ظرفیت بزرگی برای مناطق محروم است که می تواند کمک شایانی به موضوع اشتغال و ساخت مسکن و زیرساخت های شهری باشد و راه اندازی این بنیاد خواسته عموم مردم منطقه است.

وی، نیمه کاره ماندن مصلای شهر قلعه رئیسی را از دیگر مشکلات شهر برشمرد و اظهار کرد: مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی پیشرفت ۹۳درصدی دارد و اعتباری قریب به ۳میلیارد تومان برای آن هزینه شد، اما در موضوع فرش آن که نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان است، متاسفانه کماکان به بهره برداری نرسیده است و از استاندار می خواهیم که مشکل فرش آن را برطرف کند.

امام جمعه قلعه رئیسی، بیکاری را معضل اساسی جوانان این منطقه دانست و گفت: امیدواریم مشکل اساسی بیکاری که در مناطق محروم این پررنگ تر است، برطرف شود.

صلواتی در پایان از حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و توجه به مناطق محروم تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات مردم قلعه رئیسی و چاروسا

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه سفر به مناطق محروم می تواند کمکی در جهت پیگیری مشکلات باشد، بیان کرد: وجود بنیادها و نهادهای مردمی در مناطق محروم به خصوص مناطق دور افتاده استان می تواند کمکی برای حل مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه وجود بنیاد علوی برای چاروسا نیاز و لازم است، اظهار کرد: همان طور که در مناطق دیشموک و لنده هم بنیاد علوی برای محرومیت زدایی و تا حدی رفع مشکلات مردم راه اندازی شد، در بخش چاروسا هم برای راه اندازی این بنیاد پیگیر شدیم و امیدواریم این پیگیرها به نتیجه برسد.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: بنیاد علوی ماه های گذشته در مناطق قلعه رئیسی و دیشموک خدمات خوبی را ارائه کرد و پیگیر مشکل مسکن افرادنیازمند و همچنین ارائه تسهیلات اشتغال زایی به جوانان این مناطق است.

حسینی خاطرنشان کرد: ساخت بیش از ۷۵۰ مسکن در سطح استان از سوی بنیاد علوی و همچنین ارائه تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی از خدمات این نهاد بود که امیدواریم به ثمر برسد و نتیجه آن در زندگی مردم تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل بنیاد علوی خواستار توجه بیش از پیش به منطقه چاروسا شد که مدیرعامل بنیاد از ارائه خدمات به زوج های جوان، تسهیلات اشتغال زایی و همچنین ساخت مسکن در منطقه چاروسا خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین راه اندازی مصلی را برای یک منطقه همچون چاروسا و شهر قلعه رئیسی نیاز دانست و از پیگیری برای تامین فرش مصلی شهر قلعه رئیسی خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha