جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ز

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز هم زنان و دختران در جبهه های فرهنگی در حال فعالیت و جهاد در راه خدا هستند.

خانم معظم رشیدی مدیرمدرسه علمیه کوثر خواهران بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: زنان از شروع نهضت امام(ره) و انقلاب اسلامی نقش پر رنگی داشته اند.

وی افزود: وجود شهیده ها در دوران دفاع مقدس نشان دهنده دغدغه مندی و جهاد زنان سرافراز کشورمان بوده است. مهم ترین عمل زنان ما تربیت شیر مردان غیوری بود که از وطن و ناموس خود دفاع کردند.

رشیدی عنوان کرد: زنان در دوره دفاع مقدس در پشت صحنه جبهه ها با تهیه اقلام غذایی و دوختن لباس برای رزمندگان و همچنین حضور جهادی خود در بخش های بهیاری و پزشکی در میدان جهاد فی سبیل الله حضور داشتند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه بیان کرد: امروز هم زنان و دختران در جبهه های فرهنگی در حال فعالیت و جهاد در راه خدا هستند .

رشیدی تصریح کرد:به امر رهبری عزیز نقش اصلی ما در جامعه که همان حکم جهاد را برایمان دارد، فرزندآوری و رفتار حسنه با همسر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صبوری و الگو قرار دادن اهل بیت(ع) می تواند بهترین امور برای ما باشد، ان شاءالله که در مسیر الهی عاقبت بخیر باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha