جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری زنجانی در مدتی که کردستان بود، همواره به عنوان یک راهنما و بزرگ در میان مردم اهل سنت این خطه حضور داشت و عمر خویش را در راه اسلام و انقلاب وقف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین «نورالدین حیدری زنجانی»؛ اولین نماینده امام راحل در سپاه استان کردستان اظهار داشت: ثبات و امنیت کنونی کشور ما نتیجه استقامت و دلاوری افرادی است که در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمنان قرار گرفتند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاریخ این انقلاب خوب به یاد دارد که افراد بسیاری از سراسر ایران برای دفاع از انقلاب به استان کردستان آمدند و حماسه های بزرگی در این خطه آفریدند که جایگاه این عزیزان در پیشگاه خداوند متعال بسیار والاست.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری زنجانی برای مردم و مسئولان کردستان بسیار ناراحت کننده بود، زیرا سالیان متمادی در این استان حضور داشت و همه وی را به خوبی می شناختند.

ماموستا رستمی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری زنجانی در مدتی که کردستان بود، همواره به عنوان یک راهنما و بزرگ در میان مردم اهل سنت این خطه حضور داشت و عمر خویش را در راه اسلام وانقلاب وقف کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود اینکه امروز مرحوم حیدری زنجانی در بین ما نیست، ولی این عالم ربانی شاگردان بسیاری را تربیت و پرورش داده اند که اکنون ادامه دهنده راه وی می باشند.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: یکی از مهمترین ثروت های معنوی برای همه ما این است که خداوند به ما نظر داشته باشد و ما را به عنوان خادمان دین و قرآن قرار دهند همانگونه که مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری زنجانی اینگونه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    با سلام و احترام بر امام جمعه ی محبوب و بزرگوار استان دلاور مردان غیور و قدر شناس کردستان برادران و خواهران رئوف و با صفای آن سامان ، این بنده ی حقیر هر وقت اسم و صورت قشنگ این امام جمعه ی مهربان را می بینم شادی سراسر وجود م را فرا می گیرد ، فقط میخواهم عرض کنم که ماموستای عزیزم خیلی دوستتان دارم توفیقات روز افزون و سربلندی جنا ب شما را از خدای تعالی خواهانم . ماموستائی که کلاََ بوده ای نور __ همیشه شادمان باشی و پر شور __ ملتمس دعای خیرتان هستم . با عرض ادب و ارادت ، دوستدار کوچکتان ، محمد مهدی اسلامی .