پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر استانی جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره بین المللی قرآن و عترت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رجب زاده دبیر استانی جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون‌های جشنواره بین المللی قرآن و عترت در ۱۸آذر ماه امسال در رشته‌های مختلف خبر داد.

وی ادامه داد: داوری این مسابقات در بخش شفاهی به صورت استانی بوده که با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا، در مرکز استان و در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان، برای شرکت کنندگان به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی) و در شهرستان‌ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.

دبیر استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در روز پنجشنبه هفته جاری به صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رجب زاده در پایان از شرکت ۱۳۶ نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره خبر داد و گفت: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است، زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha