جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امدادگر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان از برگزاری چهارمین دوره آموزش روحانی امدادگر ویژه طلاب خبر داد.

حجت الاسلام ایوب مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: براساس آیه شریفه ۳۲ سوره مائده (وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ... و هـر کـس به یک نفر زندگی ببخشد گویا به تمامی مردم زندگی بخشیده است؛ اهمیت امداد و نجات را دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت خانه هلال مرکز خدمات طلاب در جمعیت هلال احمر و واحد فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ برگزار می شود، گفت: آموزش کمک های اولیه و پیش بیمارستانی جهت استفاده در خانه برای نزدیکان و در حوادث برای اطرافیان، اختصاصی و فشرده بودن دوره نسبت به دوره های عمومی هلال احمر و امکان ادامه آموزش تا دوره های تخصصی و پیشرفته امدادونجات از جمله مزایای این دوره آموزشی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان تصریح کرد: معرفی برای شرکت در دوره مربیگری امداد و کمک های اولیه و اعطای مدارک کشوری آموزش های هلال احمر ازدیگر مزایای شرکت دراین دوره است.

وی افزود: تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک لازم چون دوقطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی از جمله شرایط ثبت نام طلاب برای این دوره است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داد: افرادی که در دومین دوره طرح روحانی امدادگر شرکت کرده و یا در دوره هایی که مرکز مشاوره حوزه و یا دفتر تبلیغات اسلامی در سال های قبل برگزار کرده اند شرکت نموده و دوره مقدماتی را با موفقیت به اتمام رسانده اند با ارائه مدرک می توانند در دوره های تکمیلی شرکت فرمایند.

وی ابراز کرد: شرکت در این طرح برای عموم حوزوی اعم طلاب و افراد شاغل در مراکز حوزه بلامانع است؛ زمان کلاس ها هر روز ساعت ۱۳:۳۰ الی داخل شبستان مدرسه ۱۵ می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    عالیه