جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حوزه و روحانیت در کمک به مردم همواره در وسط میدان و خط مقدم حضور داشته و همه این خدمات با توجه به کارویژه های روحانیت انجام شده و می بایست در آینده نیز با قوت هر چه بیشتر تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، ظهر امروز در همایش بصیرتی روحانیون و مبلغین استان قزوین که در سالن اجتماعات ثارالله سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد، گفت: اگر آمریکا نیروهای پیشتاز انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد نباید متعجب شد، زیرا دشمن تحمل دین حافظ و پاسدار انقلاب را ندارد و و اقدام آمریکا، پیوند سپاه، بسیج و ارتش را زیادتر کرد

وی خاطرنشان کرد: امروز رسالت روحانیون نه فقط حامی جبهه‌های انقلاب و تشویق و ترغیت رزمندگان در جنگ نرم است، بلکه روحانیون فرمانده جبهه انقلاب هستند و باید در صحنه باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن فهمیده که عامل پیروزی ملت ایران، فرهنگ شهادت است و به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را جز به وسیله مردم ایران نمی‌توان نابود کرد و تنها راه این است که فرهنگ شهادت طلبی و ارزش‌های اسلامی را از مسلمانان بگیرد، البته این خواب را به گور خوا هند برد

حاجی صادقی ادامه داد: امتی که با ولایت گره خورده باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند، چرا که امت متصل به ولایت شکست ندارد.

وی اظهار کرد: انقلاب اکنون صادر شده و دشمن حق دارد از این انقلاب احساس خطر کند چرا که مرگ تدریجی او را رقم زده است و رژیمی که زمانی شعار نیل تا فرات سر می داد امروز خود را پشت دیوار های بتنی مخفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز روحانیت پشتیبان جبهه های جنگ نرم نیست؛ بلکه فرمانده آن است؛ دشمن در این جنگ با تهاجم فکری مغز ها و با تهاجم ارزشی دل هارا تسخیر می کند

حاجی صادقی تصریح کرد: بزرگ ترین خدمت را به مردم روحانیت می کند و امروز دنبال این باشیم که حوزه سنگر نشین ناب و افرادی را تربیت نماید که بتوانند در این جبهه فرماندهی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از صحنه هایی که باید روحانیت همواره وارد شود شبهات است و شبهاتی که در ابعاد مختلف القاء می کنند را باید پاسخ دهند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند و ماندگار گروهای جهادی به ویژه روحانیت در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اقدامات خوبی در جبهه مقابله با کرونا و حفظ سلامتی مردم انجام داد که می توان به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کمک به کادر درمان، مشارکت در اجرای طرح کمک مومنانه و ... اشاره کرد.

حاجی صادقی عنوان کرد: حوزه و روحانیت در کمک به مردم همواره در وسط میدان و خط مقدم حضور داشته و همه این خدمات با توجه به کارویژه های روحانیت انجام شده و می بایست در آینده نیز با قوت هر چه بیشتر تداوم پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اثرگذار است و این امر در مبارزه با بیماری کرونا نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور به خوبی مشهود بود.

وی اظهار کرد: روحانیان هیچ گاه خود را جدا از مردم ندانسته و همیشه همپای مردم برای رفع مسائل و مشکلات پیش آمده برای کشورمان ورود جدی داشته و در بیشتر مواقع نیز حتی جلوتر از سایر اقشار به میدان آمده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha