سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ث

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل طی پیامی روز پرستار را به پزشکان و پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاشان و آران وبیدگل تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام وی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا”

پنجم جمادی‌الاول فرخنده زادروز بانوی عظیم‌الشأن اسلام و بزرگ پرچم‌دار واقعه کربلا حضرت زینب کبری(س)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تأثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، انجام دادند.

این بانوی بزرگوار از تربیت‌شدگان دامان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و جامع کمالات بودند که با ایمان عمیق و نگاه مؤمنانه و اعتماد به وعده‌های الهی، در برابر مصائب عظیم مقاومت ورزیدند و در کنار امام سجاد(ع) پیام‌آور حماسه عظیم عاشورا بودند، قرار گرفت.

بی‌تردید مناسبتی شایسته‌تر از روز میلاد حضرت زینب(س) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت. جان‌فشانی و ازخودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

پرستاران عزیز هر لحظه‌ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می‌گذرانند، یک حسنه‌ای را از خدای متعال و یک پاداش و اجری را از حضرت ربوبی دریافت می‌کنند.

این‌جانب روز میلاد فرخنده عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری(س) را به همه مردم عزیز منطقه کاشان و شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل تبریک عرض نموده، با مغتنم شمردن این فرصت، از زحمات پزشکان پرستاران، کمک پرستاران و بهیاران و کلیه کارکنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شبکه بهداشت و درمان این خطه کویری که به‌عنوان ستون‌های اصلی درمان، شبانه‌روزی و مشفقانه به بیماران و دردمندان خدمت می‌کنند، قدردانی نمایم و از آستان حضرت حق برای این قشر زحمتکش، عافیت، سلامت و عاقبت‌به‌خیری مسئلت دارم و آرزومندم این خادمان صبور با عنایت پروردگار و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در انجام وظیفه خطیر خود که کمتر از طبابت نیست، موفق و منصور باشند و لبخند سپاس بیماران، رضایت خداوند تبارک و تعالی را برای آنان به ارمغان آورد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی / امام جمعه آران و بیدگل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha