یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: اکنون جامعه ما به جز مشکل کرونا با مسایل دیگری همانند تورم، مشکلات بیکاری و... روبرواست به نوعی تامین برخی از اقلام و اجناس در بازار برای مردم بسیار مشکل شده است، امیدواریم که دولت سیزدهم در تحقق وعده های اقتصادی خود بتواند موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: پرستاری امری مقدس و رسالتی بزرگ است که خداوند توان انجام آن را به همه کس نمی دهد و این عطف نصیب کسانی می شوند که وجودشان سرشار از مهربانی و انسان دوستی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که به عنوان پرستار در جامعه شناخته می شوند همواره وظیفه حفظ سلامتی مردم را برعهده دارد و این خود یک ایثار بزرگ است، بنابراین قدردانی از این سفیدپوشان سفیر سلامت وظیفه‌ای همگانی است.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن کرونا در دولت سیزدهم سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است، بیان داشت: خوشبختانه در هفته های اخیر با افزایش مراکز واکسیناسیون و نیز سرعت این اقدام ملی شاهد کاهش چشمگیر فوتی های کرونا در کشور هستیم که امیدواریم به این زودی ها تعداد فوتی ها در کشور به صفر برسد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون جامعه ما به جز مشکل کرونا با مسایل دیگری همانند تورم، مشکلات بیکاری و... روبرواست به نوعی تامین برخی از اقلام و اجناس در بازار برای مردم بسیار مشکل شده است، امیدواریم که دولت سیزدهم در تحقق وعده های اقتصادی خود بتواند موفق عمل کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال در آیات بسیاری از قرآن کریم نسبت به «نزول»، «ربا» و... بسیار هشدار داده است تا جایی که در ۷ سوره قرآن کریم ربا به شدت مذمت شده است و افرادی که همواره نزول خوار هستند در آخرت باید حساب پس دهند.

امام جمعه سنندج  تاکید کرد: ربا و سودهای بالای بانکی به نوعی باعث ایجاد فاصله طبقاتی بین دهک های جامع شده است.

این عالم اهل سنت کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دست اندازی به بیت المال خیانتی بسیار بزرگ و نابخشودنی است، گفت: کسانی که در راس امور هستند باید بدانند که خدمتگزار جامعه اسلامی و مسلمین هستند و همواره باید در حفاظت از بین المال کوشا باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha