دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب با بیان این که پرستاران در ایام کرونایی ایثار هشت سال دفاع مقدس را تداعی کرده و حتی افراد بازنشسته این صنف به صورت خودجوش به میدان آمدند، گفت: پرستاران رویش و تداعی گر روحیه فداکاری و ایثارگری حضرت زینب‌کبری (س) بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب، امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان این که صبر، استقامت، بردباری، شجاعت، درایت و آرامش از جمله ویژگی‌های حضرت زینب کبری(س) است، اظهار داشت: حضرت زینب کبری(س) بعد از واقعه کربلا و در اوج مصیبت و مشکلات در مجلس یزید، در مقابل یزیدیان و دشمن ایستاد و حقایق را گفت.

وی با بیان این که دنیای امروز، دنیای بحران و ناامنی و … است و جبهه مقاومت و ایستادگی روزی در مقابل دشمن در جنگ است و روزی نیز در میدان مبارزه با بیماری ها، گفت: در دوران مبارزه با ویروس کرونا کادر درمان و سلامت و پرستاران ایثار و شجاعت را نشان داده و به مردم خدمت کردند که قطعا دارای اجر و پاداش الهی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان این که پرستاران در ایام کرونایی ایثار هشت سال دفاع مقدس را تداعی کرده و حتی افراد بازنشسته این صنف به صورت خودجوش به میدان آمدند، افزود: پرستاران رویش و تداعی گر روحیه فداکاری و ایثارگری حضرت زینب‌کبری (س) بوده و از ایشان الگو گرفته اند و تک تک مردم ایران اسلامی قدردان این عزیزان هستند.

وی با تصریح بر این که در ایام کرونایی، این ویروس ترس و دلهره به جان همه انداخته بود، این پرستاران و کادر درمان بودند که زینبی وار بر بالین بیماران حاضر شده و از آنان مراقبت کردند، اضافه کرد: مبارزه با کرونا نیز مانند دوران جنگ عرصه ایثارگری بود و پرستاران در این عرصه تمام توان خود را به کار گرفتند و تاریخ این عزت و ایثار را ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha