شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ق

حوزه/ امام جمعه بادرود، با بیان اینکه نمی‌توان مساله تحریم‌ها را در کاهش رشد اقتصاد کشور نادیده گرفت، گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات را یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه دانست و گفت: بارها گفته‌ایم و شنیده‌ایم که تحریم‌ها نهایتا ۲۰درصد در وضعیت اقتصادی ایران تاثیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری پرستار فرشته بیمار رحمت است که با جسم و روح بیمار سروکار داشته و غمگسار و آرامش بخش اوست.

وی، افزود: اگر بهترین پزشک بر بالین بیماری حاضر شود اما پرستاری نباشد که بیمار را حمایت کند، سلامتی و بهبودی دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه پرستاران ما در ایام کرونا در بیمارستان ها درحالی که جانشان در خطر بود کار بزرگی را انجام دادند تاکید کرد: تشویق و استخدام پرستاران از جمله مطالباتی است که باید در سراسر کشور انجام شود.

وی، به موفقیت کشورمان در مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: تشدید فشارهای رسانه‌ای و تهدیدهای رژیم صهیونیستی و اروپا و آمریکا با انواع ترفندهای رسانه‌ای و امنیتی و روانی در عزم ایران خللی وارد نکرد و ایران با دست پُر در مذاکره حاضر شد.

امام جمعه بادرود، به مطالبات کشاورزان اصفهانی اشاره کرد و گفت: از اینکه کشاورزان اصفهانی به صورت عقلایی و مسالمت مطابات خودشان را پیگیری کردند و هیچ بهانه‌ای به دشمنان و بدخواهان و ضد انقلاب ندادند تشکر می کنیم.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه نمی‌توان مساله تحریم‌ها را در کاهش رشد اقتصاد کشور نادیده گرفت، گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات را یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه دانست و گفت: بارها گفته‌ایم و شنیده‌ایم که تحریم‌ها نهایتا ۲۰درصد در وضعیت اقتصادی ایران تاثیر دارد.

وی، افزود: علیرغم اتهام‌زنی‌ها به دولت سیزدهم که در پی رفع تحریم و مذاکره نیست؛ دولت به طور جدی در پی رفع تحریم‌ها است و اساسا تمرکز خود بر مذاکره را رفع تحریم قرار داده است.

حجت الاسلام قاسمی در پایان، با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای کار و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح در مدیریت کشور گفت: مسئولین برای تامین منافع ملی باید به صورت جهادی و عقلانی عمل کنند.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha