شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: مستکبران جهان از همه امکانات خود برای کاستن ایمان از امت اسلامی استفاده می کنند. نسل جدید با سلاح تهاجم فرهنگی از دین رانده می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: بانوان برای زندگی بهتر بر اساس اسلام باید بانوی مقدس حضرت زینب را الگو قرار دهند. ویژگی های آن بانو به عنوان یک دختر، همسر، مادر و خواهر در تاریخ بی سابقه است. پس از فاجعه کربلا، عقیله بنی هاشم در راه کوفه و شام یزید را به جهانیان شناسانده و کاخ آن را به لرزه درآورد.همچنین ثابت کرد کسانی که به حق تعالی ایمان راسخ دارند و صدق را یک وظیفه می دانند بدون ترس و خطر به آن عمل می کنند.

وی افزود: در عصر حاضر نیز نیاز به ایفای نقش زینبی وجود دارد. مستکبران جهان از همه امکانات خود برای کاستن ایمان از امت اسلامی استفاده می کنند. نسل جدید با سلاح تهاجم فرهنگی از دین رانده می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه زن تربیت خانواده است. اگر زنان فرزندان خود را با پیروی از اسوه زینبی تربیت کنند، تمام خانواده مظهر واقعی اسلام خواهند بود و اگر قرار است دین مبین اسلام به درستی درک شود، آشنایی با اهل بیت امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha