شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بالصور/ الاحتفاء بيوم البحث والتحقيق في مؤسسة دار الإعلام بمشاركة آية الله الحسيني البوشهري بقم المقدسة

حوزه/ معاون پژوهش مؤسسه دارالاعلام گفت: مراسم رونمایی از آثار این مؤسسه با حضور جمعی از علما و فضلا در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: روز شنبه ۲۰ آذرماه مناظره علمی در بحث توحید ربوبی و تطهیر مشرکین در توحید ربوبی بین دو نفر از اساتید مؤسسه دارالاعلام برگزار شد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه آغاز هفته پژوهش و رونمایی از کتاب خواهیم داشت، همچنین بعدازظهر سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی به همراه دو نفر از نویسندگان کتاب سراب توحید و مرز تکفیر برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش مؤسسه دارالاعلام با اشاره به برنامه‌های روز دوشنبه و سه‌شنبه هفته پژوهش گفت: دوشنبه دیدار با پیشکسوتان عرصه پژوهش در عرصه نقد وهابیت با حضور آیت‌الله نجم‌الدین طبسی و روز سه‌شنبه دیدار پژوهشگران مؤسسه با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

وی با این بیان که تا پایان سال نزدیک به ۴۰ کتاب رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: در هفته پژوهش ۵ کتاب مؤسسه رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاظمی در پاسخ به این سوال که این مؤسسه در زمینه پژوهشی چه اقداماتی انجام داده است، ابراز داشت: مؤسسه دارالاعلام از سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرده و در این چند سال پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان زیادی در عرصه نقد وهابیت و جریان‌های تکفیری تربیت کرده است .

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه دارالاعلام خاطرنشان کرد: تألیف، نشریات، احیاء نسخ در نقد وهابیت، از جمله فعالیت‌های پژوهشی این مؤسسه می‌باشد که در رونمایی روز یکشنبه کتاب «مصباح الانام» از همین نمونه احیاء نسخ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha