دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کاویانی

حوزه/ ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش ۱۴۰۰ مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان با همکاری مدارس علمیه خواهران استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان از روز شنبه ۲۰ آذر آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد.

نشست علمی با عنوان "اثر گستری طلاب خواهر، تولید نشریات علمی" با حضور دکتر مسعود راعی، سردبیر دو فصلنامه پژوهش ‌های فقهی و سبک زندگی خانواده اسلامی روز شنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ تا۱۹:۳۰ به نشانی http://dte.bz/amin۱ برگزار گردید.

نشست علمی با عنوان "درآمدی بر نظام پژوهش حوزه علمیه خواهران" با حضور دکتر مجید احسن عضو هیئت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه امام صادق(ع) و دکتر میلاد نوری مدرس حوزه و دانشگاه امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۴۵ به نشانی https://b۲n.ir/p۳۵۶۸۷ پخش می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از بیانات استاد بهره مند شوند.

نشست علمی با عنوان «نقش مهارت تفکر خلاق در پژوهشگری» با حضور حجت الاسلام و المسلمین روح الله رحمانی مدرس حوزه و دانشگاه این نشست روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۱۵:۰۰ تا۱۷:۰۰ به نشانی https://b۲n.ir/h۶۲۷۵۵ برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌تواننددر این نشست شرکت کنند.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با عنوان «الزامات اثرگستری بانوان طلبه در تولید علم» و برگزاری میزگرد پژوهشی با عنوان "اثر گستری طلاب خواهر پژوهشگر در توسعه ی تمدن اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب" با حضور فاطمه طائبی مدرس حوزه های خواهران و مولف موفق، زهرا ملکوتی خواه مدرس حوزه های خواهران و مولف موفق و صدیقه کاویانی معاون پژوهش استان اصفهان روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۹:۰۰ تا۱۱:۳۰ به نشانی https://b۲n.ir/j۵۴۰۸۹ منتشر می شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

نشست علمی با عنوان «چگونه عاقلانه تر بیندیشیم و رفتار کنیم؟ » بحثی در حوزه تفکر انتقادی در راستای پژوهشگری با حضور دکتر مهدی امیریان، دکتری فلسفه ذهن، مدرس مهارت های دانشگاهی و پژوهشگر پسادکتری دانشگاه اصفهان این نشست روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ساعت ۸:۰۰ تا ۹:۳۰ به نشانی https://room.gharar.ir/d۵d۶۴۹۰c-bfa۷-۴cd۵-۸۵۰۹-۷ced۳۷۷۴۹۹۴۹ منتشر می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از بیانات استاد بهره مند شوند.

رونمایی از نشریه استان و تالیفات جدید طلاب با حضور معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفها این برنامه روز پنج شنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۸:۰۰ تا ۸:۳۰ به صورت حضوری در مدیریت استان حوزه علمیه خواهران اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha