شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت بزرگ، استکبارستیز و انقلابی برای همه ما الگوست و امروز مکتب این شهید والامقام به عنوان نماد ایثارگری و شهادت شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در ویژه برنامه «روایت حبیب» که به مناسبت رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه السلام درباره مقوله عبادت و بندگی می فرمایند که عبودیت یعنی ایثار و بخشیدن و گذشتن از همه چیز.

وی ادامه داد: خداوند برای کسانی که برای رسیدن به آرمان هایشان همواره در تلاش هستند پاداش در نظر دارد، لذا کسانی که به هر نوع در این نظام مسند و پستی در اختیار دارند باید با روحیه مردمی و ایثارگرانه خود، زمینه رضایت خداوند را مهیا سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت بزرگ، استکبارستیز و انقلابی برای همه ما الگوست و امروز مکتب این شهید والامقام به عنوان نماد ایثارگری و شهادت شناخته می شود.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: بی شک کسانی که در راه خدا و دین خدا ایثار می کنند و از جان و مال خویش می گذرند برای همیشه تاریخ نامشان ماندگار و جاودان خواهد ماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: الگو قرار دادن مکتب ایثار و شهادت حاج قاسم سلیمانی عاقبت بخیری، آزادگی و سعادت را برای همه ما به ارمغان خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که جوانان ما از مکتب این شهید والامقام درس های ایثار و جهاد را به خوبی فرا بگیرد تا این کشور را در مقابل دشمنان قسم خورد پاسداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha