جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بیگلری

حوزه/دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: یکی از شعارهای دشمن علیه انقلاب اسلامی، جدایی دین از سیاست است که دسیسه ای برای تضعیف اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام اکبر بیگلری، یکشنبه شب در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار، اظهار داشت: رسالت علما این است که هدف انبیا را به جامعه بشریت انتقال دهند.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در ادامه با اشاره به قدرت نظامی و دفاع نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیروهای مسلح ما در دفاع از کیان مملکت کاملا آماده هستند و پاسخ هرگونه تجاوزی را به سختی خواهند داد.

حجت الاسلام بیگلری تصریح کرد: از برکت خون شهد، امام راحل و ولایت فقیه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار حرف های بسیاری در جهان دارد.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور به برنامه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه های نفوذ و توطئه دشمن ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران در نزد افکار عمومی است. همچنین یکی از شعارهای دشمن علیه انقلاب ما، جدایی دین از سیاست است، که این دسیسه برای تضعیف اسلام و علما دین است.

وی با اشاره به اینکه جامعه دچار مشکلات اقتصادی است، بیان کرد: وضعیت نابسامان فرهنگی و اقتصادی  کشور برمی گردد به تهاجم فرهنگی دشمنان، تحریم ها و بی کفایتی برخی از دولتمردان گذشته که امیدواریم دولت سیزدهم بتواند مشکلات را رفع کند.

حجت الاسلام بیگلری در پایان گفت: انقلاب اسلامی ان شاء الله پایه و اساس و زمینه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha