جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صلح پژوهی

حوزه/ نشست صلح پژوهی مقدمه‌ای بر ایجاد صلح پایدار به همت موسسه بین المللی مطالعات ادیان سوئیس به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،نشست صلح پژوهی مقدمه‌ای بر ایجاد صلح پایدار به همت موسسه بین المللی مطالعات ادیان سوئیس به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

دکتر سیاحت اسفندیاری رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت به عنوان کارشناس در نشست علمی سخنرانی خواهد کرد و دکتر حسن عبدی پور قرآن پژوه به همراه دکتر سیدعلی حسینی رئیس مرکز امام علی(ع) سوئیس به عنوان میزبان حضور خواهند داشت.

این نشست روز یکشنبه ۲۸ آذرماه مصادف با ۱۹ دسامبر سالجاری از ساعت ۲۲ به وقت تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت حضور در این گفت و گوی علمی می توانند به آدرس Instagram.com/study_relgions_swiss در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه نمایند.

گفتنی است: انجمن بین المللی مطالعات ادیان سوئیس، انجمنی مردم نهاد(NGO) و تازه تاسیس است که در کشور سوئیس مستقر بوده و در نظر دارد با استفاده از منطق و روش علمی، تلاش خود را در راستای زمینه سازی حرکت های پرشتاب پژوهی در عرصه مطالعات و گفت‌وگوهای ادیان مصروف دارد و حرکت در این مسیر نیازمند بهره مندی از اطلاعات، تجربیات و تحقیقات نخبگان و فرهیختگان حوزه علم، دین و فرهنگ است.

این انجمن همچنین اهدافی مانند تلاش برای ایجاد تفاهم و درک متقابل در میان اندیشمندان ادیان و مذاهب گوناگون پیرامون اعتقادات دینی، تلاش برای ایجاد تفاهم و درک متقابل در میان اندیشمندان ادیان و مذاهب گوناگون پیرامون حل چالش های اساسی انسان معاصر، همراهی در برنامه‌ریزی‌های مشترک میان اصحاب ادیان گوناگون برای فعالیت های علمی نظری و عملی و تعمیق و توسعه مطالعات کاربردی در حوزه الهیات نوین را دنبال می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha