چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تشکیل کارگاه پژوهشی در مدرسه علمیه سنقر و کلیایی

حوزه/ معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی از تشکیل شورای پژوهش در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام احد شاه‌ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار داشت: در هفته پژوهش، نقش پژوهش و تحقیلات علمی برای طلاب تبیین و افق روشن آن در آینده حوزه های علمیه بیان گردید.

وی ادامه داد: علاقه به مطالعه زمینه ساز یاد داشت نویسی، مقاله نویسی سپس تحقیقات علمی، همچنین چاپ کتب علمی را در بر دارد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی، فعالیت های صورت گرفته در هفته پژوهش را به این شرح اعلام کرد:

  1. بازدید طلاب از کتابخانه مدرسه علمیه و آشنایی با منابع کتابخانه ای
  2. جلسه عمومی به مناسبت هفته پژوهش، باحضور اساتید و طلاب پایه یک تا دهم، با دعوت از سید ابراهیم پیره (از نویسندگان برتر شهرستان سنقر وکلیایی)
  3. گرامیداشت هفته پژوهش، با ایجاد تبلیغات فضای محیطی مدرسه؛
  4. تشکیل شورای پژوهش جهت هم فکری و اجرای بهتر برنامه های هفته پژوهش؛

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه امر پژوهش در سیره طلبگی از جایگاه والایی برخوردار است، تمام همت خود را به کار گرفته تا بتوانیم علمکرد پژوهشی طلاب را به نهایت کیفیت و مطلوبیت برسانیم.

تشکیل شورای پژوهش در مدرسه علمیه سنقر و کلیایی

تشکیل شورای پژوهش در مدرسه علمیه سنقر و کلیایی

تشکیل شورای پژوهش در مدرسه علمیه سنقر و کلیایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی.ف IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    رمز موفقیت و پیشرفت امور حوزه علمیه شهرستان سنقر و کلیایی در حال حاضر مرهون برنامه ریزی و دور اندیشی حاج آقای صادق ایرانی مدیر وقت بود که با پرورش طلاب مجرب و سپس دعوت آنها به سنقر زمینه را برای یکسان سازی و بومی کردن تمام مجموعه آن حوزه مبارکه انجام داد و در حال حاضر صدر تا ذیل از افراد محلی هستند. اما جناب ایرانی تا بحال نتوانسته مدیریت نا کار آمد حوزه علمیه استان کرمانشاه را پس از 4 سال از وضعیت رکود علمی آموزشی تهذیبی آنچنانی و از همه مهمتر سر و سامان دادن به معاونت ها را انجام دهد. گرچه خود مرکز مدیریت حوزه نیاز شدید به چابک سازی و تغییر و تحول و آمدن نیروهای تازه نفس و دارای برنامه دارد.